Koolituse käigus tutvub õpetaja uute digivahenditega ning õpib neid kasutama oma igapäevases töös õpilastega.
DigiKiirendi rätsepakoolitus on koolitus, mille koolituskava ja teemad paneb kokku koolitaja lähtuvalt iga kooli õpetajate vajadustest ja senisest kogemusest, võttes arvesse konkreetse kooli võimalusi.
Kokku 30 akad. t
praktiline: 20 akad. t
iseseisev töö: 10 akad. t
Õpetajad, kes tunnevad end ebakindlalt digivahendeid kasutades ja/või nende kasutamist õpilastele õpetades.
Õpetajad, kes kasutavad digivahendeid õppe- ja kasvatustöö tundides harva ja/või ebakorrapäraselt.
Kombineeritud
Mitteeristav hindamine
Koolituskava ja teemad paneb kokku koolitaja lähtuvalt iga kooli õpetajate vajadustest ja senisest kogemusest, võttes arvesse konkreetse kooli võimalusi.
tunneb/teab erinevaid võimalusi, kuidas arendada õpilastes info haldamise, suhtlemise, sisuloome, turvalisuse ja probleemilahendusega seotud digipädevusi;
suunab/juhendab õpilasi digivahendeid ja digikeskkondi kasutama ning hindab nende õpitulemusi.
Koolitus loetakse positiivselt läbituks ja väljastatakse sellekohane tunnistus, kui õppija:
on osalenud kontaktpäevadel ning olnud aktiivne ja tulemuslik õppeülesannetega töötamisel;
on sooritanud iseseisvad tööd vastavalt õpijuhisele ja esitanud need tähtaegselt.
Koolituse läbinu:
oskab leida end erialaga seotud õppematerjale internetist (e-Koolikott, Google otsing) (DigCompEDU 1.2, 2.1 TASE 3);
oskab analüüsida erialaga seotud õppematerjali sobivust õppetöös kasutamiseks. (DigCompEDU 1.3, 1.4, 2.1 TASE 3);
oskab analüüsida enda ainetundi tõhusa õppeprotsessi toetamise raamistiku ÕPIRAAM kontekstis (DigCompEDU 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 3.4, 4.1, 5.3, 6.5 TASE 3);
oskab luua ja pidada tööportfooliot koolitusel enda õppimise toetamiseks (Wakelet) (DigCompEDU 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 2.2, 2.3, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 4.1, 4.2, 4.3, 5.2, 5.3, 6.2, 6.3, 6.4 TASE 3);
oskab planeerida õppetöö kasutades e-portfooliot õppimise toetamiseks (DigCompEDU 1.1, 1.2, 3.1, 3.2, 3.4, 4.1, 5.1, 5.2, 5.3, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5 TASE 3);
teab, mis on e-portfoolio ja millised on mappõppe läbiviimise võimalused näidete põhjal (DigCompEDU 1.1, 3.1, 3.4, 4.3, 5.1, 5.2, 5.3 TASE 3);
oskab luua e-portfoolio tooriku sobiva struktuuriga (Google Sites) (DigCompEDU 1.1, 1.2, 2.2, 2.3, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 4.1, 5.1, 5.2, 5.3, 6.3, 6.4 TASE 3);
oskab luua elektroonilise töölehe (Wizer.me) (DigCompEDU 1.4, 2.1, 2.2, 2.3, 4.1, 4.2, 4.3 TASE 3);
oskab läbi viia õppetöö elektroonilist töölehte kasutades (Wizer.me) (DigCompEDU 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 2.1, 2.2, 2.3, 3.1, 3.2, 3.4, 4.1, 4.2, 4.3, 5.1, 6.1, 6.4, 6.5 TASE 3);
oskab analüüsida visuaalide eeliseid ja puudusi õppetöös (DigCompEDU 1.1, 1.4, 2.1, 3.1, 6.5 TASE 3);
oskab leida õppimist toetavaid ja visuaale ja neid kohandada sobivaks (Canva, Pixabay) (DigCompEDU 2.1, 2.2, 2.3, 3.1, 3.2, 3.3, 5.1, 5.2, 6.1, 6.3, 6.4, 6.5 TASE 3);
oskab kasutada põhilisi pilditöötluse võtteid (heledus, tumedus, kontrastsus, teravus, filtrid, efektid, kärpimine, objekti lisamine) (Canva) (DigCompEDU 2.1, 2.2, 2.3, 6.3, 6.4, 6.5 TASE 3);
oskab teha lihtsat videotöötlust (importida klippe, klippe lõigata, animatsiooni ja teksti lisada, jagada ja alla laadida valmis klippi) (Canva) (DigCompEDU 2.1, 2.2, 2.3, 6.3, 6.4, 6.5 TASE 3);
oskab reflekteerida õpitu rakendamist õppetöös (DigCompEDU 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 2.1, 2.2, 2.3, 3.1, 3.3, 3.4, 4.1, 4.2 TASE 3).
1. Kutsealane areng ja kaasatus
1.1. Suhtlus organisatsioonis
1.2. Koostöö kolleegidega
1.3. Tööalane refleksioon
2.1. Otsimine, hindamine ja valimine
2.2. Loomine ja kohandamine
2.3. Haldamine, kaitsmine ja jagamine
3.1. Õpetamine
3.2. Juhendamine
3.3. Koostöös õppimine
3.4. Enesejuhitud õppimine
4.1. Hindamismeetodid
4.2. Tõendusmaterjalide analüüsimine
4.3. Tagasiside ja planeerimine
5.1. Kaasav haridus
5.2. Diferentseerimine ja individualiseerimine
5.3. Õppijate üldpädevuste toetamine
6. Õppijate digipädevuse arendamine
6.1. Info- ja andmekirjaoskus
6.2. Suhtlus ja koostöö digikeskkonnas
6.3. Digisisu loomine
6.4. Digiturvalisus
6.5. Probleemilahendus
Koolituskava ja teemad ja õpikeskkondade valiku paneb kokku koolitaja lähtuvalt iga kooli õpetajate vajadustest ja senisest kogemusest, võttes arvesse konkreetse kooli võimalusi.
Veiko Hani
Eduring koolitused koolitaja
Koolitaja valdas koolitusel käsitletud teemasid 98%
Koolitaja märkas õppijate probleeme ja pakkus neile vajadusel piisavalt tuge 97%
Koolitajal oli hea esinemisoskus ja kontakt auditooriumiga 100%
Koolituspäev oli tihe, aga hästi jälgitav, mitte liialt kiirustav.
Praktilistest tegevustest on alati kasu: saad midagi konkreetset, praktilist, kasutatavat. Mõlemad vaadeldavad keskkonad on kasutatavad igapäevatöös. Hea.
Ka arutlusteemad olid asjakohased, arendavad, iseenda mõtetega haakuvad. Tõdemus: meil on toredad kaaslased, kellega on hea koos tööd teha.
Ellen
Väga hea kogemus olles samaaegselt õppija, vaatleja ja õpetaja rollis. Annab väga hea ettekujutuse tulevikurollidest, kus me kõik samaaegselt oleme kui õppijad, õpetajad või juhendajad/juhendatavad.
Meeli
Koolitaja leidis kontakti kõigi õpilastega. Koolitaja on väga kannatlik ja abivalmis.
Estra