Tagasiside koolitusele
Õppeprotsess digiajastul
Tartu Kristjan Jaak Petersoni Gümnaasium (2016)
Tartu Kristjan Jaak Petersoni Gümnaasium (2016)
Pean oluliseks enda arendamist koolitajana, seega jagan oma kogemusi läbiviidud koolitustelt. Järgnev on Sulle abiks sisekoolituse tellimisel oma kooli või otsuse langetamisel koolitusel osalemiseks. Kui oled ise koolitaja, siis leiad siit ehk häid mõtteid, kuidas koolitusel erinevates olukordades toimida.
See koolitus oli minu jaoks pilootkoolitus ja ma tänan koolituse väljatöötajaidd: Meeri Silda abi eest koolituse planeerimisel; Anne Rosenbergi, kelle koolitusel osaledes sain häid ideid, kuidas koolitust paremini läbi viia.
Minu koolitusel osales mitmeid endisi kolleege ja hea meel oli tuttavamaks saada minu jaoks uute õppijatega. Ära märkimist väärib, et koolituse juhatas sisse koolijuht Merike – see pole just väga tavapärane.
Koolitaja leidis kontakti kõigi õpilastega. Koolitaja on väga kannatlik ja abivalmis.
– Estra
Väga hea kogemus olles samaaegselt õppija, vaatleja ja õpetaja rollis. Annab väga hea ettekujutuse tulevikurollidest, kus me kõik samaaegselt oleme kui õppijad, õpetajad või juhendajad/juhendatavad.
– Meeli
Koolituspäev oli tihe, aga hästi jälgitav, mitte liialt kiirustav.
Praktilistest tegevustest on alati kasu: saad midagi konkreetset, praktilist, kasutatavat. Mõlemad vaadeldavad keskkonad on kasutatavad igapäevatöös. Hea.
Ka arutlusteemad olid asjakohased, arendavad, iseenda mõtetega haakuvad. Tõdemus: meil on toredad kaaslased, kellega on hea koos tööd teha.
– Ellen
Ometi miski, millega sain ise hakkama. Koolitaja on vapper: vastab ka kõikidele kõige rumalamatele küsimustele ja aitab ka kõige abitumaid.
Õppijate tagasisidet küsiti iga koolituspäeva lõpus skaalal (üldse mitte nõus … täiesti nõus). Diagrammidel on summeeritud kaks kõrgemat hinnangut: pigem nõus ja täiesti nõus. Protsent näitab kahe kõrgema hinnangu osakaalu kogu hinnangutest.